Koszyk

Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić przesyłkę?

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, prosimy:

1. Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i odeślij na adres Blue Cape Poland Sp. z o.o. ul. Żegoty 8, 02-263 Warszawa, Polska. Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

2. Wypełnij formularz zwrotu.

3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, przekażemy płatność w ciągu 14 dni na konto, z którego dokonano zakupu.

 

Warunki zwrotu:

Towary muszą być zwrócone kompletne, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki, ponieważ nie będziemy mogli zwrócić kosztów w przypadku jej uszkodzenia.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na każde pytanie, doradzimy w jaki sposób zapakować przesyłkę zwrotną.

Pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj: Regulamin

 

Jak złożyć reklamację?

Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, jednak jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, chętnie Ci pomożemy:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny.

Bądź skontaktuj się z nami mailowo na adres info@bluecape.pl, abyśmy mogli znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Wymagane informacje w zgłoszeniu:

  • Dokładny opis uszkodzenia/wady

  • Termin oraz okoliczności, w których została zauważona wada/uszkodzenie (orientacyjnie)

  • Oczekiwania dotyczące rozwiązania reklamacji (wymiana/zwrot/rabat) 

  • Prosimy również o dołączenie wyraźnych zdjęć: całego produktu oraz zbliżenia na występujące uszkodzenie/wadę, lub nagrania obrazującego problem.

2. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

3. W zależności od sytuacji zaproponujemy naprawę, wymianę produktu na nowy, zwrot środków lub  bon na następne zakupy. 

4. Można również wysłać na poniższy adres; Blue Cape Poland Sp. z o.o. ul. Żegoty 8, 02-263 Warszawa, Polska

W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji!