Zwroty i reklamacje
Jak zwrócić przesyłkę?
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, prosimy:
1. Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie i odeślij na adres Blue Cape Poland Sp. z o.o. ul. Żegoty 8, 02-263 Warszawa, Polska. Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
2. Wypełnij formularz zwrotu.
3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, przekażemy płatność w ciągu 14 dni na konto, z którego dokonano zakupu.
Warunki zwrotu:
Towary muszą być zwrócone kompletne, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki, ponieważ nie będziemy mogli zwrócić kosztów w przypadku jej uszkodzenia.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na każde pytanie, doradzimy w jaki sposób zapakować przesyłkę zwrotną.
Pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj: Regulamin
Jak złożyć reklamację?
Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, jednak jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, chętnie Ci pomożemy:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny.
Bądź skontaktuj się z nami mailowo na adres info@bluecape.pl, abyśmy mogli znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Wymagane informacje w zgłoszeniu:
-
Dokładny opis uszkodzenia/wady
-
Termin oraz okoliczności, w których została zauważona wada/uszkodzenie (orientacyjnie)
-
Oczekiwania dotyczące rozwiązania reklamacji (wymiana/zwrot/rabat)
-
Prosimy również o dołączenie wyraźnych zdjęć: całego produktu oraz zbliżenia na występujące uszkodzenie/wadę, lub nagrania obrazującego problem.
2. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.
3. W zależności od sytuacji zaproponujemy naprawę, wymianę produktu na nowy, zwrot środków lub bon na następne zakupy.
4. Można również wysłać na poniższy adres; Blue Cape Poland Sp. z o.o. ul. Żegoty 8, 02-263 Warszawa, Polska
W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji!